Tuesday, August 24, 2010

today is today....

huhu....aku keracunan makanan hari ni....sakit habess 1 badan...budget nak p claz la pg td even da telambat...aku gagah jgk siap n turun tggu bus...tp tba2 perut aku bt hal lg....tepaksa laa aku cancel kan niatku nk ke kelass...huhu....aku gagahkan dri tahan sakit ni...tp akhirnya aku rsa aku ptot ke klinik...baru aku sedar yg aku ni bukannya gagah mana pon...aku mntk kawan aku tlg antarkan aku ke klinik...sbb aku rsa xmampu nk naek bus sndri...aku kcau kawan aku yg tym 2 dia dalam kelass....tgh blaja...huhu...tp sbb sakit punya pasal,aku mntk tlg dia jgk2...akhrnya, dia mntk excuse dr lecturer dia n tlg antarkan aku ke klinik...huhu....thnx kawan....aku hrgai sgt2 budi baik kau selama ni....akan ku kenang smpai bla2....
n skarg, prut aku better than td...but still sakit bla skali skala serang...tp aku tetap bertahan...aku harap cepatla baik sakit ni sebab aku ada banyak keja nk kna bt....huhuuu.....

No comments:

Post a Comment