Monday, August 9, 2010

KERANA KAU....

hmm....sakit sgt rsanya bla org yang kita sayangi, cintai, percayai dah tak percayakan kita...rsanya sakit amat...dah laa xpercayakan kita, tduh kita yg bukan2 plak...aduhh....memang seksa amat...aku dah xmampu nk tanggung semua ini lg...aku rsa cukupla penderitaan yang aku alami selama ini..tolonglaa hentikan semua ini cepat...kalau dah xpercaya lagi pada diri ini, tolonglah lepaskan aku dengan ikhlas...jgn kau seksa aku begini lg..aku dah xlarat nk telan semua kata2 fitnah kau lg...aku juga dah xmampu nk yakinkan kau lagi....banyak perkara aku terasa ngan kau...ya...aku akui aku banyak silap...tapi aku dah berjanji xkan ulangi lagi...tp kau langsung xmempercayaiku lagi....kau terus menghukum aku tanpa fikirkan tentang perasaanku...aku tau,kau marah...tapi tu xbeerti kau boleh diam dari aku selama tempoh tu...aku cuba cntct kau...tapi tetap tiada jawapan.kau biarkan aku merana...ya..aku tau,kau juga menderita....tapi kenapa susah sgt utk kau tolak tepi sekejap keegoan kau tu demi utk hubungan ini...tolonglaa....aku merayu....lepaskan aku jika kau dah xsanggup melayan n dah xboleh terima aku lagi...tapi janganlah kau nk salahkan aku...kau selalu suruh aku fikirkan apa yg aku dah buat...sekarang kau tolonglah fikirkan juga apa yg telah kau lakukan pada ku...tolong sgt.....jgn salahkan aku seorang kerana apa yg jd padaku semuanya KERANA KAU!!!

No comments:

Post a Comment