Thursday, September 2, 2010

home sweet home...

setelah sekian lama aku nantikan saat ini....akhirnya dah dua hari aku berada di kampung halaman terchenta...hahaha.....sonok...plan punya plan...pikir punya pikir....last2 blik jgak merdeka hari tu...tepaksa laa ponteng claz 2 hari....to all my lecturers....im very2 sory.... =)

so,mcm biasalaa aktiviti time cuti ni...tambah plak bulan puasa....memang laa ada jemputan berbuka puasa d rumah abang n kak cik ku...hehe....hari ni kami berbuka puasa d rumah abang...ingatkan aku,mak,abah jaa....rupanya skali ngn family kak cik aku...memang bestlaa...meriah habess....ada 2 org baby pn mmg havoc habess laa kt umah ni...arish yg mmg xtau dok diam + damisya yg smakin pndai nk mkn skali ngn org yg berbuka puasa...mmg sempoi...hahaha....luv them much!! telatah budak2 ni mmg bt aku hepy sgt....hilang suma stress yg ada bla melayan dorg...wallaweyy....the moment that i realy2 miss damn much laa!!syioqq....

plan sterusnya utk cuti n sblm raya ni nk berbuka ngn kawan2....tp xtaulaa jd ka x...hopefully jd laa...rndu kawan2 sumaa....huhu....

k laa....mata da ngntok...t nk bgun sahur plak...hmmm....
sweet dream aza!! =)

1 comment: