Sunday, September 6, 2009

suka duka

hari ni aku hepy cz dlm bilik baru aku ni da ada tilam baru..almari baru..kipas baru...sumanya kakak n abg ipar aku yg blikan...besh sgt..hehe..thanx ya kakak n bgman..hmm..tp..ada gak cta yg xmeng'hepy'kan aku..huhu...td aku ada dpt msg dari kawan aku (kononnyala) yang aku tumpang umah baru2 ni tu..hmm...punyala pnjg msg dia..malasla aku nk cta isi msg tu..yang aku nk gtau,conclusion dari msg2 tu,dia ada kata nk bncang ngn aku cara elokla tntang prkara yang dah brlaku antara kami..tapi aku belum bagi jawapan cz aku rasa penat nk fikir tntg tu lagi..aku trasa gak ngan kata2 dia dlm msg2 tu...dia ada kata yang aku xikhlas selama aku berkawan ngan dia 3tahun ni..hmm...xsangka sungguh..apapn,aku harap sgt yang terbaik utk apa dah brlaku ni...huhu...

No comments:

Post a Comment